wtorek, 18 listopada 2014

Dwie rocznice, a trzy kartki

Jeszcze zanim wszystko co świąteczne ogarnie moje posty, chciałabym Was zaczarować trzema kartkami z okazji jubileuszu małżeństwa.


Początkowo były tylko puste bazy do kartek i głowa pełna pomysłów...



... ale szybko zebrała się masa przydasi, zawsze chętnych i gotowych do pomocy :)


Miałam już wszystko, więc wzięłam łyk herbaty, chwyciłam nożyczki i zaczęłam czarować. Najpierw jedna, potem druga - nagle w magiczny sposób, jednego wieczoru, powstały aż trzy karteczki, które znów skradły skrawek mojej duszy. A oto efekt...









Szukajcie kolejnych inspiracji :)



A po stempelki, których użyłam odsyłam Was do Novinki.
Polecam, bo dziewczyna ma talent!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...