piątek, 12 grudnia 2014

Eko - czeko

Kochani moi!

Pierwsze czekoladowniki już były, więc teraz pora na specjalny egzemplarz w stylu EKO. W tym roku jakoś tak zaczarowałam się na tworzenie prac w klimacie tzw. szarego papieru. Może to zasługa Galerii Papieru i ich kolekcji Przesyłka Ekspresowa, która w tegorocznych inspiracjach będzie się często przewijać :)

Uwielbiam pierniczki, dlatego do mojej Eko-czeko-kartki użyłam również arkusz papieru Pierwszy Śnieg 06 (też Galeria Papieru), który według mnie idealnie dopełnia Przesyłkę Ekspresową.

Ekspresowo i magicznie, jak przystało na moją Krainę Czarów dzielę się z wami tą niezwykłą inspiracją na Eko-czekoladownik...





Moją prace zgłaszam na:

"Eko-kartka świąteczna"
Kartkowe ABC
(do 22 grudnia 2014)


Życzcie mi powodzenia!

3 komentarze:

  1. Przepiękna! Dziękuję za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Cały rok się przygotowywałam, by moje prace w końcu mogły pojawić się na blogu i wziąć udział w jakimś wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Dziękuję za udział w Wyzwaniu Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...