piątek, 12 grudnia 2014

Gwiazdka w stylu Vintage vol. 3

Tak, znów Vintage! Tylko tym razem nieco inaczej...

Czemu trzymać się stereotypów i pozostawać tylko w ciepłych kolorach, skoro można wyczarować i ocieplić błękity :) Idealnie do tego nadają się papiery Craft&You Design z kolekcji Frozen Paper. Ja w mojej pracy użyłam papier Frozen Paper 05.

Papier dał idealną bazę, żeby wyczarować klimat Vintage, a dobierając dodatki zabarwiłam tekturowe śnieżynki mgiełką 13 @rts w kolorze Pastel Cobalt i złotym brokatem oraz stworzyłam kwiatową kompozycję wykorzystując w niej zimowy kwiatek od Mariki.

Strasznie zaczarowała mnie ta kartka i mam nadzieję, że Was też zauroczy :) Sami zobaczcie...



Moją pracę zgłaszam na:

"Wesołych Świąt"
Craft&You Design
(do 31 grudnia 2014)


Oby zaczarowała też DT Craft&You Design!

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...