niedziela, 21 grudnia 2014

Pieczemy pierniczki

W szale świątecznych przygotowań pieczemy pierniczki, ja też "wypiekłam" swoje maluchy.
Zaczarowałam piernikowe tekturki Latarni Morskiej - mediując je jasnobrązowym tuszem oraz mgiełką Chalk Dark Brown od 13 @rts.


Moje pierniczki może nie są smakowite, ale za to bardzo urokliwe zobaczcie sami:





Mam dla Was jeszcze smakowity, pierniczkowy i zaczarowany czekoladownik :)



Moją pracę zgłaszam na:

"Smakołyki"
AltairArt
(do 31 grudnia 2014)


EDYCJA grudzień 2014
(do 14 stycznia 2015)


Życzcie mi powodzenia i smacznego :)



2 komentarze:

  1. Rewelacyjne kartki, bardzo mi się podobają :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda już po świętach, ale dzięki Twoim pierniczkom - ja dalej czuję jak pachną :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - Dt AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...