czwartek, 1 stycznia 2015

W meskim stylu

Kochani witam Was w Nowym Roku!

Dzisiaj mam dla Was coś innego, co podczas moich czarów wymaga podwójnej dawki kreatywności. Cóż to takiego? (...)
Tak! - kartki dla facetów spędzają mi sen z powiek... Siedzę po nocach zasypana papierami i myślę sama nie wiem nad czym...?! Aż w końcu doznaję olśnienia i jest :)

Taka powstała ostatnio - jest prawie świeża! Za bazę posłużył papier AltairArt z kolekcji Tears in the rain, ze specjalną dedykacją dla mojego Kapelusznika:


Moją pracę zgłaszam na:
AltairArt


______________________________________________________________________________________________
Ta natomiast powstała troszkę wcześniej. Na jej przykładzie mogę Wam pokazać jak wygląda cały, jakże bolesny proces twórczy oraz jego rezultat!


A karteczka urodzinowa - podobno dla największego poligloty w Poznaniu :)




3 komentarze:

  1. Ciekawa męska kartka ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka, szalenie mi się podoba :)
    Bardzo dziękuję za udział w zabawie fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...