sobota, 24 stycznia 2015

Urodzinowy KONKURS!

Kochani Moi!

Dzisiaj w Mojej Krainie Czarów, niezwykłe święto – Moje Urodziny! Chatka bajecznie wystrojona,  stół pełen słodkich niespodzianek i oczekiwanie na moich wspaniałych przyjaciół. Ach, i będą prezentyyyy! ;)

W związku z tym, że ten dzień jest dla mnie bardzo wyjątkowy, ja również przygotowałam dla Was niespodzianki – Magiczny Album do Zdjęć, prosto z Wonderlandu oraz Karty Stałego Klienta.

Aby otrzymać ALBUM, trzeba dobrze zareklamować mój Profil na FB, a kto ma bloga musi stworzyć banerek reklamowy. Lajkujecie, udostępniacie i oryginalnie zachęcacie swoich znajomych do obejrzenia moich kart. Osoba, która stworzy najlepszą reklamę, wygrywa!
Trzy Karty Stałego Klienta zostaną rozlosowane z pozostałych reklam.


A więc Kochani, czekam na Wasze pomysły i zapraszam do mojej Bajkowej Krainy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...