czwartek, 22 stycznia 2015

Lucky & Fun

Kochani mam nadzieję, że mi wybaczycie!

Zaniedbałam troszeczkę bloga i wpisy z inspiracjami, a wszystko przez to, że ostatnio zajrzałam do króliczej nory... Postanowiłam więc wpaść na krótką chwilę do Krainy Czarów - tylko jak zawsze, zatraciłam się w tym magicznym świecie, kompletnie tracą poczucie czasu... Ale już jestem!!!

Już nie długo wielki bal w Krainie Czarów, bo Alicja przeżywa swoje bajkowe ćwierćwiecze! Tak o mnie mowa :) Kończę 25. rok życia i z tej okazji mam dla Was wiele niespodzianek... Zaglądajcie na bloga, bo już niedługo będzie o nich głośno!

A dzisiaj mam dla Was garstkę inspiracji młodzieżowo i tematycznie. Zobaczcie co z tego wyszło...

1) Londyński exploding box



2) NY City



3) FC Barcelona




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...