czwartek, 29 stycznia 2015

Walentynkowa Poczta!


Lubisz wyznawać miłość w oryginalny sposób? A może boisz się przyznać swojej Walentynce do swojego uczucia i wolisz zostać anonimowy? Świetnie trafiłeś! W mojej Krainie Czarów, Święto Zakochanych to wyjątkowy dzień, w którym moje duszki pracują pełną parą, aby zrobić komuś miłą niespodziankę. 

A więc Zakochańce, do 13 lutego przyjmuję zamówienia na ręcznie robione, jedyne w swoim rodzaju, zaczarowane WALENTYNKI. Przygotowujecie krótki opis osoby do której kartka ma trafić, wyznanie, które chcecie jej przekazać (chyba, ze wolicie zrobić to sami) oraz adres osoby, jeśli kartka ma dotrzeć anonimowo. W związku z tym, że Czary to moja specjalność, jeśli macie jakiś fajny pomysł na niespodziankę dla ukochanej osoby, a moje zdolności będą mogły się przydać, to również jestem do Waszej dyspozycji.

Nie czekajcie do ostatniej chwili, bo ilość zamówień jest ograniczona! I nie interesują mnie komentarze, że miłość można wyznawać każdego dnia roku, a nie tylko w Walentynki, bo jak do tej pory, zamówienia na kartkę z liścikiem miłosnym, bez okazji jeszcze nie było!
                                                                                        
                                                                                      Daj się porwać uczuciu! Daj się porwać ALICE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...