czwartek, 12 lutego 2015

Candy w Lemoncraft

Jak się romantycznie zrobiło... Pojawiła się nowa kolekcja Lemoncraft "Sercem malowane", a ja zaskakuję samą siebie!? Chyba wiosna się zbliża!

Z romantyzmem to ja zwykle na bakier, koronki w umiarze, ale kiedy zobaczyłam nową kolekcję to się zakochałam - no typowo na wiosnę! Oj, mój Kapelusznik musi chyba uważać, bo Alicja zaszyła się w Lemoncrafcie i sklepowe półki przegląda :)

Stop! Stop! Tylko spokój może Cię uratować. Poczekaj Mała... Lemoncraft przygotował CUKIERECZKI - zobacz, zobacz szybko!

Może tym razem szczęście Ci dopisze Alicjo, oderwij się od czarów i walki z Królową Kier - pora wyglądać wyników losowania (trochę jak LOTTO). Wszystko będzie jasne już 28 lutego, bo zabawa trwa do 27 lutego!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...