czwartek, 12 lutego 2015

Uloz mnie w calosc

Walentynki coraz bliżej. W mojej Krainie Czarów rozgościły się na całego, nawet Królowa Kier znów przemalowuje wszystkie róże na czerwono :)

A dla wszystkich zakochanych mała rada: "W budowie udanego związku ważne jest dopasowanie!" - pokaż komuś wyjątkowemu, jak idealnie do siebie pasujecie! Wspólnie tworzycie idealną całość...




Moja pracę zgłaszam na:

"Serce"
123 scrapuj Ty
(do 24 lutego 2015)


"Miłosne Clean and Simple"
Skarbnica Pomysłów
(do 28 lutego 2015)


Życzcie mi powodzenia!

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjna, wymowna prostota!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wymowna, świetna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne to dopasowanie :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca w stylu clean&simple. Podoba mi się przesłanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...